Kampania #NASZAwtymGŁOWA ma na celu budowanie świadomości i edukowanie społeczeństwa w zakresie zdrowia psychicznego. Naszą misją jest uświadomienie społeczeństwu, że choroba nie jest problemem jednostki, ale nas wszystkich. Skutkiem nagłaśniania problemu jest przełamanie zjawiska tabu. Pokażmy, że problem istnieje. Powinniśmy uświadamiać społeczeństwo, że może on dotyczyć naszych bliskich, współpracowników, ludzi, z którymi mamy kontakt na co dzień, a także nas samych.
Analizujemy istniejące problemy, budujemy świadomość, szukamy skutecznych rozwiązań i narzędzi komunikacyjnych
Kampanie społeczne
Instytut, jako inicjator kampanii, ma na celu podnosić świadomość i edukować społeczeństwo w ważnych społecznie tematach. Celem kampanii jest realne wywarcie wpływu w kierunku zmian i myślenia, zwiększenie świadomości i wiedzy Polaków na temat określonego problemu społecznego.
Odsłony kampanii
#NASZAwtymGŁOWA
#PracujzGłową to pierwsza odsłona kampanii #NASZAwtymGŁOWA, której głównymi bohaterami są pracownicy i pracodawcy. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na środowisko pracowników i pracodawców. Skupiając się na środowisku pracy na wielu jej płaszczyznach, chcemy wesprzeć, edukować, wskazywać praktyczne rozwiązania i wprowadzić pozytywne zmiany w miejscach pracy. Wszystko to jest potrzebne, by zapewnić komfort i zdrowie psychiczne pracowników.
#wKobiecejGłowie to druga odsłona kampanii #NASZAwtymGŁOWA, której głównymi bohaterkami są kobiety. Celem kampanii jest skupienie uwagi na zdrowiu kobiet, jako grupy społecznej szczególnie narażonej na zaburzenia psychiczne. Razem z Gedeon Richter chcemy dawać kobietom poczucie zrozumienia oraz przestrzeń do rozmów o problemach i trudnych emocjach, ponieważ każda kobieta zasługuje na wsparcie. Pragniemy pokazać, że zdrowa kobieta to szczęśliwa kobieta.
Badania
Badania są źródłem informacji reprezentatywnym dla opinii publicznej. Odnoszą się do spraw ważnych i istotnych dla społeczeństwa. Jako Instytut inicjujemy badania związane z bieżącymi problemami i nurtującymi tematami. Ich wyniki są podstawą do tego, by dowiedzieć się, jakie zdanie w wielu kwestiach mają Polacy. Dotychczas we współpracy z naszym partnerem SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii zrealizowaliśmy następujące badania:
Przekonania zdrowotne Polaków
Badanie „Przekonania zdrowotne Polaków” zostało zrealizowane przez agencję SW Research…
Badanie „Jak Polacy dbają o swoje zdrowie?”
Instytut LB Medical wraz z Agencją Badań i Opinii SW…
Badanie „Świadomość Polaków o przewlekłej chorobie nerek”
Instytut LB Medical we współpracy z Agencją Badań Rynku i…
Badanie „Stan wiedzy Polaków na temat chorób rzadkich”
Instytut LB Medical we współpracy z SW Research Agencja Badań…
Badanie „Świadomość Polaków o powikłaniach po zapaleniu płuc”
Na pozaszpitalne zapalenie płuc w Polsce każdego roku choruje około…
Raporty
Raporty są źródłem informacji reprezentatywnym dla opinii publicznej. Odnoszą się do spraw ważnych i istotnych dla społeczeństwa. Tworzone przez wybitnych ekspertów z wielu dziedzin, stają się przyczynkiem do wprowadzenia korzystnych zmian dla pacjentów w naszym kraju.
Raport „Ocena dostępu do nowoczesnej farmakoterapii (inhibitory SGLT-2, analogi GLP-1) w cukrzycy typu 2 w świetle rekomendacji klinicznych – analiza blisko 2 lata po refundacji. Rekomendacje zmian”
W raporcie opisano inhibitory SGLT-2, analogi GLP-1 w cukrzycy typu…