Kampania #NASZAwtymGŁOWA ma na celu budowanie świadomości i edukowanie społeczeństwa w zakresie zdrowia psychicznego. Naszą misją jest uświadomienie społeczeństwu, że choroba nie jest problemem jednostki, ale nas wszystkich. Skutkiem nagłaśniania problemu jest przełamanie zjawiska tabu. Pokażmy, że problem istnieje. Powinniśmy uświadamiać społeczeństwo, że może on dotyczyć naszych bliskich, współpracowników, ludzi, z którymi mamy kontakt na co dzień, a także nas samych.
Działalność Institute for Health
Analizujemy istniejące problemy, budujemy świadomość, szukamy skutecznych rozwiązań
Kampanie społeczne
Institute for Health, jako inicjator kampanii, ma na celu podnosić świadomość i edukować społeczeństwo w ważnych społecznie tematach. Celem kampanii jest realne wywarcie wpływu w kierunku zmian i myślenia, zwiększenie świadomości i wiedzy Polaków na temat określonego problemu społecznego.
Odsłony kampanii
#NASZAwtymGŁOWA
#PracujzGłową to pierwsza odsłona kampanii #NASZAwtymGŁOWA, której głównymi bohaterami są pracownicy i pracodawcy. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na środowisko pracowników i pracodawców. Skupiając się na środowisku pracy na wielu jej płaszczyznach, chcemy wesprzeć, edukować, wskazywać praktyczne rozwiązania i wprowadzić pozytywne zmiany w miejscach pracy. Wszystko to jest potrzebne, by zapewnić komfort i zdrowie psychiczne pracowników.
#wKobiecejGłowie to druga odsłona kampanii #NASZAwtymGŁOWA, której głównymi bohaterkami są kobiety. Celem kampanii jest skupienie uwagi na zdrowiu kobiet, jako grupy społecznej szczególnie narażonej na zaburzenia psychiczne. Razem z Gedeon Richter chcemy dawać kobietom poczucie zrozumienia oraz przestrzeń do rozmów o problemach i trudnych emocjach, ponieważ każda kobieta zasługuje na wsparcie. Pragniemy pokazać, że zdrowa kobieta to szczęśliwa kobieta.
Badania
Badania są źródłem informacji reprezentatywnym dla opinii publicznej. Odnoszą się do spraw ważnych i istotnych dla społeczeństwa. Jako Institute for Health, inicjujemy badania związane z bieżącymi problemami ochrony zdrowia z perspektywy pacjenta. Wyznajemy zasadę, że nie da projektować pozytywnych zmian, bez głosu beneficjentów systemu. Projekty badań zawsze konsultowane są z ekspertami z danej dziedziny, a po ich publikacji opatrzone ich komentarzem.
Świadomość Polaków na temat chorób rzadkich
Według definicji chorób rzadkich w krajach Unii Europejskiej schorzenie uznaje…
Choroby onkologiczne w świadomości Polaków
Wyniki badania „Choroby onkologiczne w świadomości Polaków” pokazują, że Polacy…
Wiedza Polaków na temat chorób serca i naczyń
Badanie „Wiedza Polaków na temat chorób serca i naczyń” zawiera…
Wsparcie psychiczne w świadomości Polaków
Wyniki badania „Wsparcie psychiczne w świadomości Polaków” pokazują, jaki stosunek…
Przekonania zdrowotne Polaków
Badania przeprowadzone przez SW Research dla Institute for Health wskazują,…
Raporty
Raporty są źródłem informacji reprezentatywnym dla opinii publicznej. Odnoszą się do spraw ważnych i istotnych dla społeczeństwa. Tworzone przez wybitnych ekspertów z wielu dziedzin, stają się przyczynkiem do wprowadzenia korzystnych zmian dla pacjentów w naszym kraju.
Raport: Ocena dostępu do nowoczesnej farmakoterapii
Raport zatytułowany “Ocena dostępu do nowoczesnej farmakoterapii (inhibitory SGLT-2, agoniści…