Kampania #NASZAwtymGŁOWA ma na celu budowanie świadomości i edukowanie społeczeństwa w zakresie zdrowia psychicznego. Naszą misją jest uświadomienie społeczeństwu, że choroba nie jest problemem jednostki, ale nas wszystkich. Skutkiem nagłaśniania problemu jest przełamanie zjawiska tabu. Pokażmy, że problem istnieje. Powinniśmy uświadamiać społeczeństwo, że może on dotyczyć naszych bliskich, współpracowników, ludzi, z którymi mamy kontakt na co dzień, a także nas samych.
Działalność Institute for Health
Inicjujemy autorskie projekty, prowadzimy cykliczne badania społeczne na reprezentatywnych grupach Polaków, realizujemy raporty eksperckie kierowane do decydentów i ogółu społeczeństwa
Odsłony kampanii
#NASZAwtymGŁOWA
#PracujzGłową to pierwsza odsłona kampanii #NASZAwtymGŁOWA, której głównymi bohaterami są pracownicy i pracodawcy. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na środowisko pracowników i pracodawców. Skupiając się na środowisku pracy na wielu jej płaszczyznach, chcemy wesprzeć, edukować, wskazywać praktyczne rozwiązania i wprowadzić pozytywne zmiany w miejscach pracy. Wszystko to jest potrzebne, by zapewnić komfort i zdrowie psychiczne pracowników.
#wKobiecejGłowie to druga odsłona kampanii #NASZAwtymGŁOWA, której głównymi bohaterkami są kobiety. Celem kampanii jest skupienie uwagi na zdrowiu kobiet, jako grupy społecznej szczególnie narażonej na zaburzenia psychiczne. Razem z Gedeon Richter chcemy dawać kobietom poczucie zrozumienia oraz przestrzeń do rozmów o problemach i trudnych emocjach, ponieważ każda kobieta zasługuje na wsparcie. Pragniemy pokazać, że zdrowa kobieta to szczęśliwa kobieta.
Badania
Dane z badań społecznych na grupach reprezentatywnych są ważnym źródłem informacji. Powinny być stałym elementem przy wprowadzaniu zmian systemowych. Pozwalają na analizę potrzeb, problemów i wyzwań z jakimi mierzą się beneficjenci systemu. Tworzymy je przy konsultacji z ekspertami w danych dziedzinach, by w pełni wykorzystać potencjał tej formy pozyskiwania informacji. Przeprowadzamy dogłębną analizę, wyciągamy wnioski i publikujemy raporty z komentarzami ekspertów. W ciągu ostatnich czterech lat przeprowadziliśmy ponad 40 badań społecznych dotyczących wielu obszarów medycyny, farmacji, komunikacji zdrowotnej, uwzględniających sprofilowane grupy respondentów.
Świadomość Polaków na temat chorób rzadkich
Według definicji chorób rzadkich w krajach Unii Europejskiej schorzenie uznaje…
Choroby onkologiczne w świadomości Polaków
Wyniki badania „Choroby onkologiczne w świadomości Polaków” pokazują, że Polacy…
Wiedza Polaków na temat chorób serca i naczyń
Badanie „Wiedza Polaków na temat chorób serca i naczyń” zawiera…
Wsparcie psychiczne w świadomości Polaków
Wyniki badania „Wsparcie psychiczne w świadomości Polaków” pokazują, jaki stosunek…
Przekonania zdrowotne Polaków
Badania przeprowadzone przez SW Research dla Institute for Health wskazują,…
Raporty
Są źródłem szczegółowej wiedzy i głosem ekspertów z obszarów, które są od siebie wzajemnie zależne. Trafna identyfikacja problemu, kompleksowa analiza danych i szczegółowe wnioski na bazie doświadczeń ekspertów, pozwalają na wprowadzenie zmian, które godzą interesy wszystkich uczestników systemu i pozytywnie wpływają na jego beneficjentów. Przy tworzeniu raportów, analizujemy również dane z krajów o charakterystyce gospodarczej zbliżonej do naszego kraju, by czerpać najlepsze rozwiązania, które warto implementować w polskim systemie.
Raport: Ocena dostępu do nowoczesnej farmakoterapii
Raport zatytułowany ?Ocena dostępu do nowoczesnej farmakoterapii (inhibitory SGLT-2, agoniści…