Dorota Bieniek
Pomysłodawczyni pierwszej agencji komunikacji zintegrowanej w Polsce LoveBrands Relations. Cechuje ją siła, determinacja i konsekwencja w działaniu. Ma ponad 20-letnie doświadczenie na stanowiskach zarządczych, w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych dla marek i firm z branży m.in. farmaceutycznej, medycznych, AGD, finansowej i FMCG. Specjalista od komunikacji public affairs i współpracy z organizacjami pacjenckimi. Wierzy w siłę marketingu emocjonalnego opartego na modelu inbound komunikacji, odnoszącego się do budowania autentycznych relacji i zaangażowania, które tak ważne są w obszarze ochrony zdrowia. Szczególnie bliskie jej sercu są tematy zdrowotne. Autorka wielu kampanii edukacyjnych i społecznych realizowanych w różnych obszarach terapeutycznych. Od 8 lat wykładowca na UW, uczy studentów jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe. Jest członkiem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oraz Rady Powierniczej w Fundacji Powszechnego Czytania.